فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

  شما دوستان عزیز نیز می توانید با تبلیغ محصولات سیستم همکاری در فروش آرین ادز و با مشارکت در فروش محصولات ما بصورت اینترنتی به راحتی  درآمد ماهانه میلیونی کسب کنید

همکاری در فروش آرین ادز

  برتـــری های آرین ادز نــسبت به سیســــتم های مشابه  

 

همکاری1تسویه حساب منظم و هفتگی                                    عضویت سیستم همکاری آرین ادز

همکاری1 حداقل پرداخت بسیار پایین (10000 تومان)                  راهنمایی سیستم همکاری در فروش 

همکاری1 هدیه عضویت 5000 تومانی برای تمامی اعضا             پشتیبانی همکاری در فروش آرین ادز

همکاری1 پشتیبانی و مشاوره رایگان تبلیغاتی و افزایش فروش  راهنمایی سیستم همکاری در فروش آرین ادز

همکاری1 اهدای یک فروشگاه آماده و رایگان به همه اعضای سیستم

همکاری1 محاسبه و واریز ویژه سیستم ارین ادز برخلاف کلیه سیستم های همکاری در فروش دیگر به میزان 20% از سفارشات ارسال شده و 100% سفارشات توزیع شده به همراه 100% سفارشات وصول شده

همکاری1 پاداش مالی و هدایای ویژه به مناسبت های مختلف میهنی برای اعضای فعال و پرفروش سیستم

همکاری1 ارایه بیشترین نرخ سود نسبت به سیستم های مشابه (تا سقف 70 درصد سود فروش محصولات

همکاری1 پشتیبانی و مشاوره واقعی و دایمی به کاربران و انجام طرح های جدید ویژه تفریحی و درآمدزایی های جدید برای کاربران بطور هفتگی و ماهانه

همکاری1دارای محصولات بسیار پرشمار ، متنوع ، جذاب و پرفروش متناسب با نیاز کاربران گوناگون اینترنت در ایران (بازار هدف گسترده)

همکاری1 ارسال سریع سفارشات در 15 شهر توسط شبکه گسترده پیک بین شهری شرکت و در نتیجه وصول سریع مبالغ ، تصفیه حساب سریعتر با کاربران و نیز برگشتی های بسیار کمتر نسبت به سیسم های مشابه

همکاری1عملکرد شفاف و معتبر سیستم از نظر مالی بر مبنای اهداف و عملکرد چندین ساله تیم تجارت الکترونی آرین ( صداقت ، راستی و یکدلی با همکاران ، کارمندان، اعضا و مشتریان عزیز )

همکاری1 سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد و فروش محصولات و محاسبه پورسانت شما

همکاری1پنل مدیریت قدرتمند برای بررسی سفارشات و درآمد های کسب شده

همکاری1ارایه متد ها و روش های گوناگون تبلیغاتی (بیش از 7 روش)

همکاری1پرداخت پورسانت به سفارشات نقدی با سیستم پیشرفته و شفاف به عنوان اولین سیستم همکاری در فروش ایران

همکاری1قیمت بسیار مناسب جهت محصولات و افزایش قدرت خرید مشتریان و به همین نسبت افزایش فروش شما و افزایش تصاعدی درآمدتان

همکاری1بروزرسانی و افزایش محصولات سیستم بصورت دایمی با محصولات متنوع و جذاب و پرفروش جدید توسط کارشناسان فروش و متخصصان بازاریابی شرکت، از بهترین عرضه کنندگان و واردکنندگان محصولات در ایران

همکاری1ارایه بنرهای پرشمار و متنوع برای معرفی بهتر محصولات توسط اعضا و افزایش میزان فروش اعضای محترم آرین ادز

همکاری1 امکان کسب درآمد دوبل از طریق مشارکت همزمان در سیستم کلیکی باسابقه ، خوش نام و و تایید شده مربوط به تیم تجارت الکترونیک آرین ( با نام تجاری سیستم تبلیغات کلیکی ادزسنتر24 ) در صورت تمایل هر کاربر

همکاری1امکان کسب درآمد دو جانبه همزمان با دریافت پورسانت محصولات سیستم آرین ادز ، داشتن درآمد از طریق نمایش بنرهای سیستم کلیکی ادزسنتر و کسب درآمد از طریق کلیک های انجام شده بدون توجه به خرید کردن یا عدم خرید بازدیدکننده ها ( در صورت تمایل خود اعضا و با تایید کلیه پرداخت ها از طرف تیم تجارت الکترونیک آرین )

همکاری1ارایه پشتیبانی و مشاوره رایگان و حرفه ای بصورت مداوم به اعضا در جهت پیشرفت و افزایش فروش و  درآمد اعضای آرین ادز توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای

همکاری1سیستم پشتیبانی بی نظیر قدرتمند و پاسخگویی واقعی به کلیه همکاران و مشتریان گرامی

عضویت سیستم کسب درآمد آرین ادز 

 

بزرگترین سیستم همکاری در فروش در ایران  

فرصت مناسب برای همه وبمسترها

  در آمد ماهیانه بالای پانصد هزار تومان + درآمد مادام العمر

این  فرصت استثنایی را از دست ندهید   

 

  همکاری در فروش

ویژگی های سیستم همکاری در فروش آرین ادز عبارتند از :

1- در این سیستم برای هر محصول درصد ثابتی ( بین 25 تا 60 درصد) تعیین می شود که پس از توزیع شدن محصول و واریز مبلغ توسط شرکت پست و رسیدن درآمد هر عضو سیستم به رقم 10000 تومان بصورت اتوماتیک به حساب آنان واریز می گردد.

2- مبلغ 50000 ریال به عنوان پاداش عضویت شما نیز در هنگام اولین تسویه حساب دریافت خواهید کرد . یعنی شما در هنگام اولین دریافتی کارکرد خود به جز 10000 تومان پورسانت کسب شده مبلغ 5000 تومان هدیه نیز برای شما واریز خواهد شد. (پاداش عضویت در بخش  مالی و مشاهده عملکرد قابل مشاهده می باشد.)

توجه:بدیهی است پاداش عضویت در صورت عدم کارکرد وبمستر و عدم کسب پورسانت از سیستم ، پرداخت نخواهد شد

3-تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارش ها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی و پیشرفته خود مشاهده نماید.

4- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج شود، هر تعداد خریدی که انجام دهد پورسانت آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.

5- پرداخت صورتحساب تبلیغ کنندگان پس از اعلام توزیع کالا توسط شرکت پست ( نه مثل دیگر سیستم های همکاری بعد از وصول مبلغ سفارش ! ) و رسیدن کارکرد شما به حداقل میزان 10000 تومان بصورت هفتگی یعنی حداکثر تا 5 روز کاری انجام می شود. ( نحوه محاسبه پورسانت شما در آرین ادز بصورت 100 درصد سفارشات توزیع شده به اضافه 100 درصد سفارشات وصول شده می باشد.)

6- از امکانات ویژه سیستم کسب درآمد آرین ادز اینست که هر کاربر می تواند بصورت کاملا رایگان و با هماهنگی تیم مدیریت سیستم ، یک دامنه  به سیستم ارائه نماید تا با اتصال این دامنه به فروشگاه ، مانند یک فروشگاه جدا عمل کند و کاربر با تبلیغ متمرکز بروی دامنه و فروشگاه خود ، بصورت دایمی از هر فروش مشتریان با آدرس خود ، بصورت مادام العمر پورسانت خود را خواهد داشت. 

 7- همچنین در سیستم برای محصولات مختلف ، بنرهای پرشمار و متعدد و جذابی نیز قرار داده شده  که شما میتوانید متناسب با دسته بندی بنر موردنظر خود را دریافت کنید 

8- نوع تبلیغات موجود در سیستم : بنری در سایز های 468*60 - 120*240 - 120-120 تبلیغات دوگانه متنی و عکس - تبلیغات متنیتبلیغات لینک باکس - و در آخر کد فروشگاه که یک فروشگاه کوچک در سایت شما ایجاد می کند با تفکیک دسته بندی و قابلیت انتخاب متناسب برای وب سایت های اعضا

9- امکان پیگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی از طریق سایت رسمی اداره پست ایران

 

فرصت را از دست ندهید

هر چه سریع تر عضو سالم ترین ، مطمئن ترین و پرسودترین

سیستم همکاری در فروش ایران شوید

در آمد ماهیانه بالای پانصد هزار تومان + درآمد مادام العمر

این یک فرصت بی نظیر است ، اکنون از آن استفاده کنید 

 

عضویت سیستم کسب درآمد آرین ادز  

می توانید ادامه اطلاعات و راهنمای سیستم را از بخش راهنمای سیستم  (لینک روبرو) مطالعه بفرمایید:            راهنمایی سیستم همکاری در فروش

   همکاری در فروش

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت

 

در صورتیکه هنوز ثبت نام نکرده اید ابتدا متن زیر را به دقت مطالعه نموده، سپس فرم پایین صفحه را جهت ثبت نام کامل نمایید.

 

بازاریابی و کسب درآمد: 

آیا می دانید کسب درآمد در سایت ایفروش چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت ایفروش با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایفروش شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. به مناسبت پیوستن شما به جمع بازاریاب های ایفروش در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

  کسب و کار اینترنتی

درخواست واریز به حساب بانکی:

شما می توانید در روزهای جمعه و یا شنبه هر هفته با ورود به سیستم، مبلغ قابل برداشت خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر تا انتهای همان هفته، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. جهت درخواست، لازم است مبلغ قابل برداشت شما حداقل 50,000 ریال باشد.


پورسانت محصول:

درصدی از قیمت فروش محصول می باشد که به فرد بازاریاب (معرف) تعلق می گیرد. 


در مورد لینک های بازاریابی:

پس از ثبت نام و ورود به سیستم، لیست محصولاتی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید در جدولی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید لینک مربوط به آن محصولات را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و چنانچه سایت یا وبلاگ ندارید برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید تبلیغ کنید بدیهی است مشتریانی که توسط لینکهای بازاریابی شما به سایت ایفروش وارد شده و محصول یا محصولاتی را خریداری نمایند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد. شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از آن جدول برای بازاریابی انتخاب نمایید.
کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. کنار هر محصول لینکی نیز مشاهده می شود که به آن لینک بازاریابی همان محصول گفته می شود.

مثلا لینک بازاریابی زیر را در نظر بگیرید:
http://www.eforosh.biz?rgm=fnonline?p_id=12
این لینک بیانگر آن است که محصولی با کد 12 توسط یک بازاریاب با نام کاربری Alireza بازاریابی می شود. فرض کنید پورسانت این محصول 10% و قیمت آن 100 هزار تومان باشد، Alireza این لینک را در اینترنت تبلیغ می کند چنانچه یک مشتری بر این لینک کلیک نماید و وارد بخش خرید آن محصول شود و در نهایت محصول را خرید نماید 10 درصد قیمت آن محصول، یعنی 10 هزار تومان به حساب Alireza در سایت ایفروش افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری در آن لحظه محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم Alireza به عنوان معرف وی ثبت خواهد شد و در صورت خرید آن محصول، پورسانت آن به Alireza تعلق می گیرد.
نکته: هر بازاریاب می تواند چندین لینک بازاریابی داشته باشد. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید. باید بررسی کنید برای چه محصولاتی بهتر می توانید بازاریابی کنید.

پس از ثبت نام اطلاعات بیشتری در مورد لینکهای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهیم.


اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید فرصت مناسبی برای تبلیغ در اختیار دارید. می توانید با درج لینکهای بازاریابی و کدهای جادویی در سایت یا وبلاگتان با عناوین مناسب، اقدام به بازاریابی و فروش محصولات و در نتیجه کسب درآمد نمایید.


 

شرایط و مقررات بخش بازاریابی:

1: لطفا در بخش بازاریابی (کسب درآمد) تنها یک بار اقدام به ثبت نام نمایید.

2: عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سایت به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه می باشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل عدم آشنایی به قوانین از تایید آن سر باز زند.

3: بازاریاب باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام در سایتها جدا پرهیز نماید.

4: بازاریاب نباید برای هیچ سایت غیر اخلاقی و یا فیلتر شده تبلیغ نماید.

5: در هیچکدام از سایتهای بازاریاب نباید آموزش دزدی، ساخت بمب و مشروبات الکلی و هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.

6: بازاریاب باید قوانین کپی رایت داخلی و بین المللی و حقوق مولف و مصنف را رعایت نماید.

7: اعضایی که بیش از 3 ماه پیاپی به سیستم سایت وارد نشوند حذف خواهند شد. یعنی چنانچه یک بازاریاب در طول 90 روز حتی یک بار هم به پنل شخصی خود وارد نشود، از سایت حذف خواهد شد و مسلما تمام درآمد وی که کسب کرده از بین خواهد رفت. بنابراین تقاضا دارم به این مورد توجه کنید تا متضرر نشوید.

8. هر بازاریاب پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ایمیل خود و دریافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال کند.

 

لطفا ابتدا توسط فرم زیر در سایت ثبت نام کنید. بلافاصله پس از ثبت نام ایمیلی از طرف سایت برای شما ارسال می شود بنابراين به صندوق ايميل خود مراجعه كرده و آن ایمیل را مطالعه كنيد سپس رمز محرمانه موجود در آن ايميل را یادداشت کنید. سپس با استفاده از رمز محرمانه، حساب خود کاملا رایگان فعال نمایید.
نکات مهم ثبت نام:

1. در هنگام ثبت نام در وارد كردن آدرس ایمیل، دقت كنيد. زیرا رمز محرمانه جهت فعالسازی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. آدرس ایمیل وسیله ارتباط ما با شماست.

2. لطفا پس از ثبت نام حتما ايميل باكس خود را چك كنيد. در صورتيكه در بخش Inbox ايميلي از طرف ما نيافتيد بخش Spam و يا Bulk ايميل خود را نيز چك كنيد.

3. شماره حساب باید به نام خودتان باشد. اگر حساب سیبا بانک ملی یا سپهر بانک صادرات ندارید، اشکالی ندارد شما حالا ثبت نام خود را انجام دهید. در آینده میتوانید بعد از افتتاح حساب بانکی، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نمایید.

4. پس از ثبت نام، تغییر آدرس ایمیل و تغییر نام و نام خانوادگی هرگز امکان پذیر نخواهد بود. پس در صحیح وارد کردن آنها دقت کنید.

                                                                  لینک ثبت نام

                                     




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت

 

 

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد     www.barantak.com  

ثبت نام در سیستم

 

باران تک

 

بزرگترین سیستم همکاری در فروش در ایران  

پرداخت سود   تا  60 % از فروش محصولات

(متوسط 30 %)

فرصت مناسب برای وبمسترها

 در آمد ماهیانه بالای پانصد هزار تومان

این  فرصت را از دست ندهید 


 

قطعا میزان درآمدتان در مقایسه با دیگر سیستمهای مشایه ، شما را حیرت زده خواهد کرد

ثبت نام در سیستم

 

 

برتری باران تک نسبت به سیستمهای مشابه :

1 ) پرداخت 30 تا 50 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت 

2 )  وجود محصولات متنوع و مهمتر ازهمه قیمت مناسب محصولات ( مناسب بودن قیمت محصولات باعث فروش بیشتر شما و در نتیجه دریافت سود بیشتر است )

3 ) تسویه حساب و پنل کاربری کاملا شفاف و منظم  قدرت گرفته از سایت ایران مارکت سنتر  

4 ) امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 5 درصدی از فروش هر زیر مجموعه به عنوان پاداش   (توجه داشته باشین این مبلغ از حساب خود فروشگاه کسر میشود نه زیرمجموعه ) یعنی اگر شما زیر مجموعه کسی بشین در درامد شما تاثیری نخواهد داشت .

5 ) واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و و صول شده و درصدی از سفارشات ارسال شده در هر تسویه حساب 

6 ) امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی و استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل رندم و تصادفی  و.....

8 ) امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی

9 ) گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها  

10 ) و از همه مهمتر در هر دوره به 10 وبمستر برتر جوایز ارزنده ای اهدا میشود

ثبت نام در سیستم

این واقعا فرصتی بی نظیر است تا تفاوت باران تک را از نزدیک لمس کنید .

کافیست برای مدت کوتاهی همکاری با ما را امتحان کنید .

 یک درآمد فوق العاده در انتظار شماست .

فرصت را از دست ندهید

پس هر چه سریعتر عضو سالم ترین ، مطمئن ترین و پر سودترین

سیستم همکاری در فروش شوید

 

:: تعریف وضعیت سفارش
معلق: سفارش ثبت شده است ولی فروشنده تاکنون اقدامی برای ارسال آن انجام نداده است.
آماده به ارسال: سفارش توسط فروشنده بسته بندی شده است و به زودی به مامور پست تحویل داده می شود.
ارسال شده: توسط پست مبدا به آدرس مقصد ارسال شده است و به زودی تحویل خریدار خواهد شد. برای اطلاع دقیق از وضعیت سفارش میتوانید با مراجعه به سایت پست به آدرس http://tntsearch.post.ir و یا با تماس تلفنی با اداره پست منطقه خود و با ارائه کد ره گیری پستی، سفارش خود را رهگیری نمایید.
توزیع شده: سفارش به دست خریدار رسیده است.
وصول شده: مبلغ سفارش وصول شده است.
برگشتی: سفارش توسط پست مقصد برگشت شده و تحویل فروشنده شده است.
انصرافی: فروشنده از ارسال سفارش خود داری نموده است.

 

 





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت

 




آشنایی با 400 خط تولید درامد زا









                    اگر بدنبال کسب
                    و کار واقعی هستید


                    


                    حتما این

                    مستند را
                    مشاهده نمایید!!



                    


                    


                    


                    


                                        


                    قابل توجه
                    مهندسین ،متخصصین ،کار آفرینان ، تولید کنندگان ،دانشجویان و
                    عموم افراد


                    


                    بازدید از چند
                    صد کارخانه و کارگاه تولیدی معتبر فقط در عرض چند ساعت !!


                    
                    


                    
                    فیلم هایی از مراحل ساخت وسائل گوناگون، نمایش تجهیزات و
                    تشریح تكنولوژی ساخت


                    


                                        
                                        آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و
                                        یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید
                                        چگونه ساخته شده اند؟

                        

                                        


                                        آیا دوست دارید
                                        بدانید خلال دندان - شیشه عینك و لنز های
                                        رنگی - پاكت پلاستیك - فویل آلومینیومی -
                                        چوب گلف - تراك كامیون - ماشین آتش نشانی
                                        - شلوار جین - سی دی - درب بطری (بطری های
                                        فلزی كه آك شده هستند )-وان حمام و توالت
                                        فرنگی - جوراب شلواری زنانه - كپسول و قرص
                                        - شكلات و نان - ربات -آدامس بادکنکی -
                                        زنجیر طلا - سیمان- تابلوهای برق - بادكنك
                                        - ترموستات- كركره پنجره - اسكیت برد
                                        -موتور ماشین - پروانه هواپیما - دوچرخه -
                                        ساخت شیشه - تولید تیله ها و گوی های
                                        رنگارنگ شیشه ای - لوله های عایق بكار
                                        رفته در صنعت نفت - ساخت رینگ و لاستیك -
                                        چیپس سیب زمینی - ابزار آلات كارگاهی (
                                        مته وچرخ دنده و میخ و..) - کاشت پوست -
                                        لامپ مهتابی - كاغذ كپی - توپ بیلیارد و
                                        توپ فوتبال آمریكایی توپ تنیس و....و هر
                                        آنچه در اطراف خود میبینید چگونه ساخته
                                        میشوند ؟

                                        مستند How It's
                                        Made شما را با پروسه ساخت این وسایل آشنا
                                        می کند.این مجموعه مستند که پخش آن از سال
                                        1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو
                                        شده است، به طوری که بعد از گذشت
                                        12 سال، ساخت و
                                        پخش آن همچنان ادامه دارد. حتی در حال
                                        حاضر این مجموعه با نام دانستنیها از شبکه
                                        تهران پخش می شود.اين محصول براي تمامي
                                        رشته هاي مهندسي و علوم از جمله مهندسي
                                        مكانيك (تمام شاخه ها ) مهندسي برق –
                                        مهندسي شيمي و پتروشيمي مهندسي مواد و
                                        متالوژي – مهندسي معماري – مهندسي چوب و
                                        كشاورزي – مهندسي پزشي – مهندسي معدن
                                        -مهندسي هوافضا و….براي كليه كارخانجات
                                        صنعتي و تمامي توليدكنندگان كوچك و بزرگ
                                        و
حتي براي دانش آموزان و
                                        دانشجويان قابل استفاده و مفيد مي باشد.







 

 




ارسال توسط ارزان مارکت

بازاریابی و کسب درآمد setmapi هدیه عضویت 1000 تومان

بازاریابی و کسب درآمد

برای بهره مند شدن از امکانات بی نظیر سیستم کسب درآمد (بازاریابی) سایت، دعوت به فعالیت در آن بخش می نمایم. سایت ستمپی با هدف تبلیغات اینترنتی سالم و با به کارگیری شیوه های نوین تجارت و بازاریابی، فرصت مناسبی را هم برای کاربران عادی اینترنت و هم برای مدیران سایتها فراهم نموده است. شما می توانید از امکاناتی همچون

1) بازاریابی

2) سیستم کلیکی و ... استفاده نمایید.

با امید به اینکه شاهد افزایش چشمگیر درآمد اینترنتی شما باشیم. لطفا در صورت تمایل، به بخش بازاریابی سایت مراجعه نمایید

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.

1. هر گاه یک مشتری توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. چنانچه شخصی توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت ستمپی وارد شده و به بخش ثبت سایت مراجعه کند و لینکی را با روش پرداخت نقدی ثبت نماید هر مبلغی به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

3.  با درج کدهای اختصاصی در سایت یا وبلاگ (به ازای هر کلیک بازدیدکننده ها به درآمد شما افزوده می شود.)

4. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های شما وارد سایت ستمپی شود و یک محصول خرید نماید ده درصد پورسانت محصول به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 4750 ریال به حساب شما افزوده می شود. یعنی اگر زیرمجموعه های کوشایی پیدا کنید بابت فعالیت آنها نیز درآمد کسب می کنید.

 

5. به مناسبت کریسمس وحسن نیت شمادرانتخاب ستمپی برای کسب درآمد در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 20000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.(عجله کنید)

 




ارسال توسط ارزان مارکت

صفحه قبل 1 صفحه بعد